czwartek, 16 sierpnia 2012

Merci

No to już dzisiaj, 16 sierpnia moja kochana data, rok do przodu, a żadnej zmiany nie widać. Mam jednak nadzieję, że jakieś zmiany nadejdą, może zacznę w końcu się uczyć, posprzątam w pokoju, nawrzeszczę na brata i wszystko wróci do normy :)

Dziękuję misiaczki za życzenia i wszystkie pozytywne opinie (jesteście cudowne!), naturalnie liczę na następne, dzięki wam wiem, że jednak ktoś czyta moją 'twórczość' ;*
I jeszcze raz, dziękuję każdej po kolei! <3


Przy okazji informuję, że jutro dzień imprezowania i leniuchowania, więc następny post pojawi się ... niebawem ;P

Jak coś to piszcie na moje gg 5972496

M

4 komentarze:

  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Życzę fajnej imprezki!! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczywiście jeszcze raz życzę ci spełnienia najskrytszych marzeń :D i życzę udanej imprezki urodzinowej, mam nadzieje że będzie nie zapomniana xD a tak jak zobaczyłam tom fotkę JongKey przy poście to aż się mi miło zrobiło ^^czekam na kolejny rozdział, dużej weny w pisaniu życzę i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotka JongKey chwyciła mnie za serce. :D W oryginale na koncercie było " Happy Birthday Key, I Love You", prawda? ^^ Jeszcze raz życzę Ci spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego. A, i weny do nowych części twojego yaoi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wkładasz dużo serca w to, co piszesz. Jestem dumna z tego, że mam taką siostrę :*

    OdpowiedzUsuń