niedziela, 7 października 2012

Comments

Już nigdy więcej nie będę narzekała na małą ilość komentarzy.
Naprawdę...
UWAGA! Aigoo ~ Kochana, dziękuję ci za taką ilość komentarzy/spamu. <3 Szalona!
I jak ja mam ci teraz odwdzięczyć? ;PP Może po prostu wezmę się za kasowanie? Co o tym myślisz? ^^
A! I jeszcze na sam koniec Kociara dorzuciła coś od siebie. Sweet <3
Podoba mi się taka wasza "aktywność" na blogu ;) MORE!
Me gusta. 
Chociaż tak poważnie to jestem nawet zadowolona z ostatniego rozdziału (pomijając wasze rozgniewanie na końcówkę ;)), tylko zastanawiam się jak to dalej napisać, bo OCZYWIŚCIE nie chcę tego szybko zakończyć, a w mojej głowie rodzi się nowy pomysł, na nowe opowiadanie. Problem jest taki, że wtedy bym się już kompletnie nie wyrabiała...




+  http://www.youtube.com/watch?v=t3ULhmadHkg

8 komentarzy:

  1. Nie usuwaj ! Będę smutna :D A tak... jeśli chodzi o podziękowania to chyba już podziękowałaś mi idąc ze mną spać <3 Hahaha to była niezapomniana noc ^^ If you know what I mean :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys_sie_przedstawie_xD7 października 2012 21:50

    twórz, twórz ^^ wierzę w twój umysł :D czekam z utęsknieniem na balsam dla mej skołowanej studiami duszy tj. PISZ, BO UMRĘ PISZĄC TE WSZYSTKIE PRACE NA ZALICZENIA XD muszę mieć mocny argument w postaci czytania kolejnego rozdziału żeby się oderwać od pisania sprawozdań z obserwacji ludzi w terenie, błagam xD chyba nie chcesz mieć biednej studentki na sumieniu~~ <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  3. No lepiej nie narzekaj,bo jeszcze pod następnym postem zrobi to samo XDDD No i znowu o mnie wspomniała ^-^ Pisz, pisz i nie kończ szybko, bo jak skończysz to cie znajdę.... i zacznę błagać na kolanach, żebyś znowu pisała ._____. a tak na serio, to szkoda by było, żebyś przestała pisać ;D Jestem ciekawa drugiego opowiadania o_O ale je lepiej zacznij pisać, jak skończysz to, będzie ci łatwiej :D a no i nigdy więcej nie zakańczaj w tak kulminacyjnym momencie błagaaaaam Q_____Q ufff... czekam z niecierpliwością na rozdział i życzę w huk weny :p Pozdrawiam <3
    PS.
    GDragon, wymiata *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys_sie_przedstawie_xD13 października 2012 23:55

    no, bo coś tu cicho! XD czekammmmm~~~! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys_sie_przedstawie_xD17 października 2012 17:12

    haha, znow przyszłam pokibicować w pisaniu! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys_sie_przedstawie_xD18 października 2012 22:03

    i wpadam się przywitać.. cześć XD!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko pięknie i ładnie,ale gdzie kolejny rozdział? Q.Q

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedys_sie_przedstawie_xD21 października 2012 09:29

    no hej! witam się i o rozdział pytam~~!

    OdpowiedzUsuń