niedziela, 16 grudnia 2012

LIEBSTER AWARD again

Heeej wam wszystkim! ^^ Jak tam przygotowania przedświąteczne i wgl co tam u was nowego słychać? ;)
U mnie chyba trochę lepiej, bo moje zdolności chemiczne nie są już takie niezadowalające jak wcześniej. Czyli jak czegoś bardzo mocno się chce to można zrobić wszystko, wystarczy trochę popracować ;D  Jasne, jasne. Gdyby nie pomoc innych i duuużo szczęścia to nic by mi się nie udało ;] I tak wyznaję zasadę nauczyć się i zapomnieć. Nie zdam matury... Cicho! Święta idą ;)) Co planujecie?

+ rozdział postaram się dodać jakoś w tym tygodniu. Przepraszam, że odpowiadałam jedynie głuchą ciszą, ale muszę dalej robić swoje czyli się uczyć. Mam wielką ochotę żeby coś tutaj napisać! Lecz jak mus to mus, muszę odpowiedzieć na wasze pytania ;D Komentować, obserwować i być cierpliwym, rozdział nadejdzie niebawem <3

Oprócz tego, że jak zwykle gadam od rzeczy to postanowiłam w końcu zareagować na wasze nominacje. Jedno słowo - DZIĘKUJĘ <33 !!! Zostałam nominowana przez kilka cudownych bloggerek:
 Akemisan     Paulina Nowak     Kamila Iwona    Kociara     JungHee Soo    Japońskie oczko     사랑병 
Misao_    Aki .~ 

Pytania Akemisan :
1. Jak poznałaś K-Pop? 
To jest bardzo długa historia i dosyć zabawna, ale w skrócie poznałam k-pop dzięki mojej kochanej siostrzyczce. Początkowa reakcja na ten rodzaj muzyki była "wtf?" ;D Ale teraz siedzę w tym bardzo głęboko i nie mogę się już wydostać. ;D
2. Jaka była twoja pierwsza piosenka K-Pop, którą poznałaś?
Dokładnie nie pamiętam, ale to chyba był Lucifer SHINee. Musiałabyś zobaczyć moją minę jak pierwszy raz to obejrzałam ;P
3. W jakim państwie byś najchętniej zamieszkała?
Oczywiście Francja! Pewnie nie takiej odpowiedzi się spodziewałaś ;)
4. Gdybyś miała możliwość do poznania jakiejś azjatyckiej gwiazdy, to kto by to był?
Sama nie wiem... Za dużo ich wszystkich. Okej. Jest jeden. Ale pewnie bym się strasznie stresowała i przy jakiejś dobrej okazji zwiała.
5. Osoba, która jest dla Ciebie najważniejsza?
Jest wiele takich osób. Nie muszę ich wymieniać, bo dokładnie wiedzą, że są najważniejsze i tylko moje ;D
6. Co najchętniej byś w sobie zmieniła?Jedną niekorzystną cechę charakteru.
7. Jaki jest twój stosunek do yaoi ;D?
Stosunek?  Bardzo głęboki ;))
8. Ulubiony paring?
JongKey <3
9. Czy potrafiłabyś zrezygnować z K-pop'u?
Myślę, że nie. Ale też zależy jaki byłby tego skutek.
10. Ulubiona piosenka oraz zespół?
Ostatnio namiętnie słucham Big Bang - Blue. Ale ulubionych piosenek jest masa ;P
11. Kto jest twoim biasem? Dlaczego właśnie on?
Dobre pytanie. Oczywiście, że Jonghyun <3 A on dobrze wie dlaczego ^^

Pytania Kamila Iwona :
1. Jak rozpoczęłaś/rozpocząłeś swoją przygodę z K-popem? 
Przez ciągłe katowanie mnie piosenkami przez moją kochaną siostrzyczkę ;D
2. Jaki jest Twój ulubiony zespół K-pop?
Zdecydowanie SHINee
3. Jaką gwiazdę azjatycką chciałbyś/chciałabyś spotkać? 
Głęboko w serce jest jeden, którego chciałabym zobaczyć na własne oczy.
4. Twoje ulubione paringi? 
Forever JongKey <3
5. Twój bias? 
Bez zająknięcia Jonghyun ;3
6. Czy chciałbyś/chciałabyś być Azjatą? 
Może akurat nie Azjatą, ale czasami chciałabym być kimś innym, a nie zwyczajnie sobą.
7. Ulubiona piosenka K-pop? 
Ostatnio namiętnie słucham Big Bang - Blue. Ale ulubionych piosenek jest masa ;P
8. Jak zaczęła się Twoja przygoda z yaoi? 
Po raz kolejny przez Paulinę N. Zostałam zdemoralizowana ;D Bywa.
9. Ulubiony film azjatycki?
Póki co to nie posiadam. Rozkoszuję się nowymi odcinkami Glee. ;))
10. Umiesz grać na jakimś instrumencie? 
Kiedyś grałam na skrzypcach (nadal leżą w futerale). Ale to już smutniejsza historia. Do niedawna śpiewałam w chórze i to całkiem nieźle ;p
11. Gdybyś miał/a być gwiazdą K-pop to jaką (np. chcesz być jak Taemin)? 
Chciałabym rozpocząć karierę od samego początku będąc sobą, ale po wieeelkiej metamorfozie wraz z kilkoma cechami, które uwielbiam w gwiazdach k-popu.


Pytania Kociara :
1.Kim chciałabyś się stać w przyszłości?
Już miałam tyle planów, ale chyba najwięcej tych nierealnych. Aż wstyd się przyznać ;D Ostatnio zastanawiam się nad maturą rozszerzoną z j. francuskiego + certyfikacie i ucieczce z miasta.
2.Twoje mocne i słabe strony?
Sama siebie ciągle zaskakuję, więc dokładnie nie wiem co tam we mnie siedzi ;D 
3.Czy uważasz, że kpop w jakiś sposób zmienił twoją osobowość, lub sposób patrzenia na świat?
Przede wszystkim otworzyłam się na nowe kultury i nowych ludzi.
4.Jak zaczęła się twoja przygoda z kpopem?
Dzięki kochanej Paulinie Nowak. Dokładnie pamiętam jak to wszystko się potoczyło. W skrócie pierwsza reakcja "Wtf? Weź to ku*wa wyłącz!", później nawet nie wiedziałam kiedy pokochałam to, co na początku wydawało mi się jakimś tanim kiczem. Jak do tego doszło? Nie mam pojęcia ;D
5. Jesteś odizolowana od innych przez muzykę jaką słuchasz, czy może w twoim otoczeniu są osoby, które tez słuchają tego gatunku?
Prawda jest taka, że preferuję wiele gatunków muzycznych, więc zawsze znajdzie się jakaś osoba, z którą mogę powymieniać opinie.
6.Twój ulubiony zespół?
SHINee oraz kilka innych zjawiskowych grup ;D
7. Kto jest twoim biasem?za co go lubisz/kochasz?
Jonghyun <3 Za wieleee rzeczy, o których on i ja wiem ;))
8.Jeżeli lubisz yaoi, to jaki jest twój ulubiony paring. Dlaczego go lubisz?
Wiadomo, że JongKey, ponieważ wydaje mi się taki prawdziwy, z szansą na istnienie w mojej głowie.
9.Dokończ: Gdybym była chłopakiem, to...
Byłabym Z. Bartmanem <lol2>
10.Co byś zrobiła, gdyby twój bias miał dziewczynę lub żonę? Uargumentuj.
Zazdrościłabym jego wybrance.
11. Miejsce, w które chodzisz, kiedy chcesz uciec na chwilę od świata?
Wychodzę z domu i idę w kilka ulubionych miejsc. A jak nie to idę do swojego pokoju, wyłączam światło, słuchawki na uszy i już jestem w innym świecie.

Pytania JungHee Soo :
1. Jaki jest twój ulubiony pairing? 
Odpowiedz jest tylko jedna - JongKey <3
2. Kto jest twoim biasem?
Właśnie przed chwilą o nim myślałam. Jonghyun ;3
3. Jak zaczęła się twoja przygoda z kpopem?
Na początku nie była to przygoda tylko raczej jakaś męczarnia, a Paulina N. dokładnie wie, co mam na myśli. To dzięki niej zakochałam się w k-popie.
4. Jaki jest twój ulubiony zespół?
Jest ich wiele, a jeszcze na pewno kilka nowych odkryję w najbliższym czasie, ale od zawsze to SHINee.
5. Gdzie chciałabyś w przyszłości mieszkać bądź wyjechać na krótszy czas, np. wycieczkę?
Chciałabym po raz kolejny wyjechać do państwa moich marzeń - Francja. Lub na Polinezję Francuską ;)
6. Czy interesuje się również Japonia?
Właściwie to czemu nie, ale jeszcze nie miałam okazji poznać bliżej tamtejszą kulturę.
7. Oglądasz dramy? Jaka jest twoja ulubiona?Jak mam czas to oczywiście ;] Mam kilka w zakładkach 'ulubione', ale czekam na jakieś, którymi zainteresuje mnie siostrzyczka ;D
8. Ile blogów czytasz?
Sama dobrze nie wiem, bo jest ich dużo, a staram się też poznawać nowe, bo każdy ma swój własny styl, którym potrafi oczarować nie tylko mnie.
9. W jakich językach umiesz mówić, albo jakich się uczysz?
Francuski i angielski.
10. Ulubione jedzonko? ^-^
Spaghetti wykonane przez mojego szefa kuchni ;D
11. Co masz na tapecie w telefonie? XD
Chyba ''kogo'' xD Jong ^^



Pytania Japońskie oczko :
1. Lubisz j-rock? Jeśli tak to jakie zespoły najbardziej?
Jestem w trakcie przekonywania się do niego, ale jak na mój gust to ciekawym wykonawcą jest Miyavi.
2. Jaki jest Twój ulubiony koreański/japoński aktor?
No cóż... Takim, który wywołuje u mnie uśmiech na twarzy jest Jackie Chan w swoich wielu kultowych filmach.
3. Dlaczego akurat k-pop?
Ja też zadaje sobie to pytanie. ;D Może, że było czymś nowym, czymś wyróżniającym się swoją niecodziennością.
4. Przy jakich okolicznościach zaczęłaś interesować się Azją?
Przy okazji poznawania nowych grup k-popowych.
5. Ulubiony Azjata?
Czyżby znowu Jonghyun? ;))
6. Na czyj koncert najbardziej chciałabyś pójść?
Na koncert - SHINee, Paramore, Evanescence, Linkin Park, etc ;D
7. Gdybyś znalazła złotą rybkę, co byś sobie zażyczyła?
Wieeeelkiej biblioteki z ulubionymi książkami. Oczywiście, do której miałabym dostęp tylko ja.
8. Jaki lubisz kolor oczu?
Lubię wszystkie ;D
9. Jakie są Twoje ulubione paringi?
JongKey <3
10. Jakie było Twoje wrażenie po przeczytaniu pierwszego Yaoi?
Po przeczytaniu kilku słów wyłączam zakładkę. Chwilka namysłu i ponownie wracam do lektury.
Wrażenie - CHCĘ WIĘCEJ !
11. Czy potrafiłabyś zrezygnować z k-popu?
Gdybym posiadała silną wolę to tak ;D

Pytania  사랑병 :
1. Jeśli siedzisz w k-pop'ie to kim jesteś?(Shawols, Kissme, VIP itp?)
Najmocniej Shawols ;D
2. Ulubione zwierząko? 
Moje ukochane dwa psy rasy jack russell terrier.
3.Masz Skajpaja ? xD (Jak tak to możesz podać. Pofazować zawsze można xD)
Oczywiście, że mam ;)) Ale nie wiem czy to jest dobry pomysł żeby pokazać swoje prawdziwe oblicze ;D
4.Jesteś oszczędna/dny?
Jeśli mi na czymś mocno zależy to tak. Na przykład bardzo ostro oszczędzam z uwagi na święta, bo każdy wie dlaczego. Ale jak już nastaje okres poświąteczny to lubię sobie poszaleć po sklepach ;D
5.Co myślisz o Azji?
Pierwsza myśl - jest to miejsce, które różni się we wszystkim od naszej kultury. Poszukując czegoś nowego natrafiamy na Azję, która otwiera nam drzwi prowadzące do bogactwa wrażeń i chęci pójścia dalej.
6.Gdybyś miała możliwość wylotu na miesiąc do obojętnie jakiego kraju i to za darmo to gdzie byś się wybrał/a
Decyzja jest ciężka, bo chciałabym zobaczyć wiele odległych miejsc, ale z uwagi na naukę francuskiego to chciałabym wyjechać do Francji gdzie powoli spełnią się moje ciche marzenia.
7.Jaki kolor lubisz?
Niebieski
8.Ulubiony paring?
JongKey ;))
9.Masz jakieś gadżety z swoim ulubieńcem/ulubieńcami z Azji?
Oczywiście, że tak ;D I to otrzymane w ramach prezentu ;p
10. Co lubisz jeść?
Wszystko co zawiera w sobie cukier ;D
11. Twoja ulubiona Playlista na dziś?
Big Bang - Blue, Big Bang - Beautiful hangover, BAP - Warrior, Seether - Broken, BoA - Wat you up, etc ;D

Pytania Misao_ :
1. Twoje ulubione miejsce, gdzie piszesz?
Ogródek za domem
2. Lubisz anime, mangę?
No ba! ^^
3. Jakie miejsce w Azji najbardziej chcesz zobaczyć?
Miejsce, które pomogłoby dokładnie poznać Azjatyckie zwyczaje i codzienne życie.
4. Ulubiony film i książka.
Ulubiona książka Agatha Christie - "Śmierć na Nilu" (w wersji polskiej i francuskiej). A ulubionych filmów jest masa - Dziewczyna z tatuażem, Nostalgia Anioła, Kill Bill voll 1&2, etc.
5. Co Cię denerwuje?
Niesprawiedliwość, z którą stykam się codziennie.
6. Od jak dawna słuchasz k-popu?
No to zaczęło się ze 2 lata temu ;D
7. Ostania piosenka k-popowa, jakiej słuchałaś?
Przed chwilą HIGH HIGH - GD & TOP ;p
8. Czy masz jakąkolwiek piosenkę, która wiele dla Ciebie znaczy? Jeżeli tak, to jaka?
Oczywiście, że mam taką, z którą mam wiele wspomnień. "I look to you - Glee "
9. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
Chciałabym doprowadzić do perfekcji j. francuski :) Wygórowana prośba.
10. Ulubiony zespół, nie licząc azjatyckich?
Paramore, Glee, Karmin, Adele, Lil Wayne, Plan B, The Pretty Reckless, Zabili mi żółwia ;D
11. Czy k-pop coś zmienił u Ciebie?
Otworzył na wiele nowości i sposobów postrzegania świata.
Pytania Aki .~ :
1. Czym jest dla ciebie k-pop ?
Czymś co pozwala doszukiwać się wyjątkowych i utalentowanych ludzi. Sposób na polepszenie humoru i odnalezienie poszukiwanych pytań.
2. Masz jakieś zwierzątko domowe ?
A no mam ;) Dwa cudowne pieski i rybki, które przeżyją każdego członka mojej rodziny.
3. Ulubiona potrawa ?
Spaghetti przygotowane przez mojego utalentowanego szefa kuchni. ;D
4. Czy masz jakiegoś koreańskiego/japońskiego ulubieńca ? Jeśli tak to kto to jest.
Moim ulubieńcem od samego początku jest Jonghyun ;p
5. Ulubiony dzień tygodnia ?
Piątek. A konkretniej to piątek wieczór.
6. Lubisz zwierzęta ? Jakie jest twoje ulubione.
Oczywiście, że lubię psy, które są idealnymi towarzyszami.
7. Chciałabyś zamieszkać w Tokio ?
Strasznie duże wyzwanie jak dla mnie. Gdybym miała sposobności i odwagę to tak! :)
8. Jaki jest twój ulubiony napój ?
W upalne dni Ice Tea Green Tea, a zimniejsze wieczory to gorące kakao ;D
9. Znienawidzony przedmiot w szkole ?
Kochana chemia + pani profesor prowadząca ten przedmiot
10. Gdybyś miała możliwość poznać osobiście jedną azjatycką gwiazdkę kto by to był ?
Mój przyszły-niedoszły Jonghyun ;D
11. Jakiej cechy u siebie nie lubisz ?
Tendencja do zajmowania się niepotrzebnymi sprawami.

I na deser pytania od Paulina Nowak:
1.Jak potoczyłoby się Twoje życie, gdybyś nie poznała k-popu?
Nie poznałabym tylu możliwości na urozmaicenie sobie życia. Może nie byłabym taka jaka jestem teraz. Przynajmniej nie zajmowałabym się tym co aktualnie mnie wciąga.
2.Ulubiony piosenka?
Nie mam jednej ulubionej, ale często wracam do Big Bang - Blue.
3.Pierwsza mv'ka jaką zobaczyłaś?
SHINee - Lucifer. Dzięki tobie, siorka ;*
4.Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jakie?
Kocham czytać! Na pierwszym miejscy kryminał (Agatha Christie), później oczywiście Stephen King, J.K. Rowling i masa innych ;D
5.Lubisz azjatycką kuchnię?
Nooo.. nie za bardzo ;)
6.Co najbardziej pociąga Cię w yaoi?
Sama dokładnie nie wiem. A może wiem, ale nie powiem.
7.Oglądasz anime yaoi/yuri?;]
Tylko z Tobą <3
8.Jaki dramy yaoi mogłabyś nam polecić?;]
Ty i tak wszystkie obejrzałaś ;)
9.Kto według Ciebie najlepiej śpiewa, rapuje bądź tańczy?
Moim skromnym zdaniem najlepiej śpiewa Jonghyun i Onew, rapuje Key i Minho, a tańczy oczywiście Tae.
10.Co chciałabyś pokazać ulubionemu zespołowi/soliście jeśli moglibyście się spotkać?
Swoje największe atuty, jeżeli takie mam ;D
11.Kto jest Twoim biasem i dlaczego?:D
Jong, Jong, Jong, Jong, Jong, Jong <3 Przecież wiadomo dlaczego ;)



Uffff... Udało mi się odpowiedzieć na 99 pytań! ;D Jeszcze raz dziękuję za nominację, a teraz czas na mnie.
Show must go on.

1. Co lubisz robić w czasie wolnym?
2. Jakie plany na przyszłość?
3. Co jest dla ciebie natchnieniem w czasie przelewania słów na papier?
4. Jaką piosenkę mogłabyś mi polecić?
5. Jak rodzina znosi Twoje szaleństwo na punkcie k-popu, Azji, etc?
6. Kto i co potrafi Cię uszczęśliwić?
7. Kim jest dla ciebie przyjaciel?
8. Lubisz zmiany? Dlaczego?
9. Dlaczego zaczęłaś pisać, co na to wpłynęło?
10. Jak znosisz krytykę?
11. Podsumuj swoje życie w jednym zdaniu.

Nominuję:
http://opowiadanie-ukryta-prawda.blogspot.com/
http://wposzukiwaniuszczescia-yaoi.blogspot.com/

Niestety tylko tyle nominacji, bo blogi, które uwielbiam akurat też mnie nominowały, więc teoretycznie nie mogę ich nominować... Szkoda.






3 komentarze:

  1. Dziękuje za odpowiedzi :* Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi ;* u mnie nic nowego, siedze w szkole i zaraz będę miała chemię xd i na pewno zdasz maturę, wierzę w ciebie c; weny życzę i czekam cierpliwie na nowy rozdział ^.~

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog został nominowany do Liebster Blog Award przez yaoishinee4ever.blogspot.com :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń