sobota, 1 grudnia 2012

LIEBSTER AWARD sadly no response

O! Tyle nominacji! Nie spodziewałam się. Może przypadkowo mnie nominowałyście, ale naprawdę doceniam taki gest ;** Dziękuję misiaczki <3

  • Japońskie oczko Twój blog jest niesamowity! Bardzo mi się podoba i czekam oczywiście na więcej!
  • 사랑병 Oczywiście także śledzę i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział!
  • Misao_ Oprócz rozmów na gg to uwielbiam wchodzić na Twojego bloga i czyyytać. Kiedy będzie coś nowego? ;)
  • Aki .~  Jako pierwsza mnie nominowałaś i szczerze Ci za to dziękuję ;3 Oczywiście na początku nie wiedziałam o co z tym wszystkim chodzi ;p Mais j'adore tes écrits [franc.]  ;)
Właśnie miałam się zabrać za odpisywanie na pytania, ale TEGO JEST ZA DUŻO! ;) A na moje nieszczęście nie mam za dużo czasu wolnego... Muszę to i owo poprawić z 'ukochanej' chemii.
Wiem, że nie powinnam tak robić, ale wolałabym was uraczyć nowym rozdziałem w ramach podziękowania.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;* Jak będzie czas i sposobność to odpiszę na pytania, a jak nie to preferuję konwersację na gg ;))

Edit. Wracam pisać nooowy rozdział, a przy okazji już tyle obserwatorek! Wow.  Liczę na wasze opinie ;p


4 komentarze:

  1. Gratuluję! Zasługujesz :D
    Czekam na rozdział, życzę dużo weny i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, sorki że dopiero teraz, ale też cię nominuję >-< Jak nie odpiszesz na pytania to spoko. Ale mimo wszystko chciałam cię nominować.

    Jbc. pytania u mnie :D
    http://haruharu-junghee.blogspot.com/2012/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah no ja tez cie teraz nominowałam. Wybacz :D Odpowiesz, to fajnie, a a jak nie to trudno. Pytania u mnie w poście ;D
    Pozdrawiam i czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja również Cię nominuję. Więcej informacji na moim blogu. :3 http://shiningshinee-yaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń