sobota, 26 stycznia 2013

Informacja

Pora nie za wczesna, ale chciałam po tak długiej ciszy poinformować was o moim powrocie z krainy wiecznego dumania i obijania się. Ten semestr nie był dla mnie za dobry. Mogę tutaj winić tylko siebie i mój brak ambicji. Może macie jakieś pomysły na powrót do poprzedniej formy? A może jakieś nowe postanowienia? Proszę o jakiś mały zalążek pomocy. Szczęśliwa część tej wiadomości jest taka, że jestem w trakcie pisania nowego rozdziału, który pojawi się jak najszybciej będę mogła, bo przecież mamy ferie i trochę wolnego czasu.  


http://www.youtube.com/watch?v=7ghpiNIKGIo

Zachęcam do obserwowania i zostawiania po sobie opinii ;)

2 komentarze:

  1. Ojoj nie wiem jak pomóc, bo nie wiem o jaką pomoc ci chodzi xd Może poczytaj więcej, mnie to pomagało xd Czekam na kolejny rozdział i życzę żeby wena wróciła ;) Zazdroszczę ci także ferii, bo ja mam dopiero od 11 lutego =.=
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ;D Pomysłów raczej nie mam ;D
    Jednak zapraszam Cię do przeczytania mojego bloga i ocenienia go, bo nie wiem czy jest sens kontynuować ;D
    http://shineeopowiadania.blogspot.com/ Miłych ferii ja moje spędzę w Zakopanem i w oczekiwaniu na rozdziały moich ulubionych Yaoi ;D ( w tym na Twoje ;] )Powodzenia w pisaniu! ;*

    OdpowiedzUsuń