środa, 24 kwietnia 2013

important

Ambitnie zabrałam się za nowe opowiadanie i napisałam trochę, ale to nie jest ta ilość, którą planowałam. Jest tego wciąż za mało. Tak samo jak mojego czasu. Proszę was - osoby, które tu od czasu do czasu zaglądają o dużo cierpliwości. Sama dokładnie nie wiem czy ktokolwiek to jeszcze czyta, bo nic, a nic nowego nie ma. 


Napisałam trochę tego i tego, więc wasza opinia mi się przyda. Co najpierw wrzucić?

- Love Pain

- Trendy Love 

??????

WYPOWIADAĆ SIĘ! IM WIĘCEJ TYM LEPIEJ oczywiście dla mnie, bo ta wiedza naprawdę mi się przyda. 

16 komentarzy:

  1. Love Pain!!! *.* ja naprawdę jestem ciekawa, jak to się dalej potoczy~ ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Love Pain <3 Nie mogę się doczekać kontynuacji historii. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie "Love Pain". ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie Love Pain, ponieważ to opko było pierwsze :D <3 A nad Trendy Love popracuj jeszcze, żeby było idealne, rak jak chcesz ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz i to i to ^^ ale najpierw Love Pain : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Love Pain . ; ] Ciekawe jak to się dalej potoczy . : ) Pozdrawiam , Weny , Hawaiting . ! ; 33

    OdpowiedzUsuń