wtorek, 2 kwietnia 2013

ZAPOWIEDŹ

Ta cisza stała się nieznośna. WITAM <3
Postanowiłam zakończyć poprzednie opowiadanie.Z powodu kilku własnych przemyśleń i NOWYCH pomysłów. Ale to nie jest całkowity, całkowity koniec Love Pain. Powrócę do niego w swoim czasie. Aktywujemy się i ... Czas na nowe opowiadanie! Wykorzystamy zakurzoną klawiaturę i odświeżymy trochę to miejsce. Liczę na wasze opinie, bo to właśnie one wraz z czasem będą wyznacznikiem mojej pracy. Póki co zapraszam na krótką zapowiedź dłuższego cyklu:


Trendy Love

Czy wszystko wydaję się takie na jakie wygląda? Ty i ja - inne światy. Ponoć zawsze jest jakaś nadzieja. Nadzieja, którą widzę za każdym razem gdy spoglądam w twoje oczy. Razem z nią pojawia się też ból. Niezaprzeczalnie najgorsze uczucie, którego mogłem doświadczyć. Głupie serce... Nawet nie wiedziałem kiedy przestało mnie słuchać! Mówili mi "tylko się nie zakochuj". Za późno.
Wszystko zaczęło się w momencie gdy po raz pierwszy pojawiłem się tam. Wiele by opowiadać. Marzyłem o tym przez ostatnie dwa lata studenckie. Dzień w dzień wyobrażałem sobie siebie sięgającego najwyższych szczebli kariery. Przy tych nieskrywanie wygórowanych marzeń w tle słyszałem zmartwiony głos matki. Jest osobą najbardziej mi bliską i oddaną do samego końca. Obcisłe spodnie, krzykliwe kolory, makijaż oraz zadbana aż do przesady fryzura - wszystko to wraz z moim skomplikowanym charakterem było przyczyną tego, że ludzie nie potrafili najzwyczajniej w świecie zaakceptować mojej postaci. Zaszczycali krytycznymi spojrzeniami i słowami, które wypowiadali do ucha towarzyszy. Nieznośne lecz pobudzające do dalszej walki.
Zdobyłem to co chciałem. Jestem tutaj, tuż pod drzwiami do nowego życia. Zaciskam rękę na klamce i myślę o tym, co przyniesie dzisiejszy dzień. Zdecydowanie wiele. Nowe doświadczenie, znajomości i ciebie. Jesteś na wyciągnięcie ręki, lecz zawsze niedostępny. Czy liczę na zmianę? Chyba już nie...

10 komentarzy:

  1. Oww, opis jest bardzo, ale to baardzo interesujący. Będę czekała z niecierpliwością. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz jestem ciekawa o co chodzi *.* spodziewam sie czegos naprawde fajnego i wciagajacego, chciqlabym juz przeczytac pierwszy rozdzial^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać ^^ Błagam napisz coś do Love Pain bo ja tu umieram z ciekawości xD Zapraszam też na mojego bloga http://crazyyaoi.blogspot.com/ . Myślę, że ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. *.* To jest cudowne ! Bardzo imponuje mi Twój styl pisania : ) Czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Działaj jak chcesz, pewnie i tak wiesz, że tutaj wszyscy kochają, to co wychodzi z twojej utalentowanej główki ;* Zapowiada się bardzo ciekawie i z pewnością będę czytać *u*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie powróciłaś ♥
    zapowiada się bardzo interesująco ^^
    Zyskałaś nową czytelniczkę (mnie a jak by inaczej :P)
    Pozdrawiam weny weny weny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało mi to mówi, ale brzmi świetnie. nie mogę się doczekać :D
    Pozdrawiam <3
    ps.
    Zabije za przerwanie Love Pain! =_="

    OdpowiedzUsuń
  8. UUuuuuuuuu... To może być fajne. Nawet bardzo fajne :P Czyżby Key wspiął się na szczyt drabinki kariery mody? I gdzieś po drodze po cichu podkochiwał się w Jonghyunie?
    I takie ciche - czyżbym zgadła?
    Chcę wiedzieć :) Będę czekała na pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział.
    Na razie niewiele mogę z tego wyczytać...ale zapowiada się ciekawie.^^

    Serdecznie zapraszam do siebie:
    shinee-love-can-amaze.blogspot.com
    Dopiero zaczynam, więc byłabym wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki <3

    OdpowiedzUsuń