niedziela, 9 czerwca 2013

I need a moment

Witajcie misiaczki! <3 Jaki wstyd...
Kładę się na ziemi/klęczę na kolanach/udaję trupa/błagam o wybaczenie.
Bądźcie jeszcze troszeczkę cierpliwi, bo potrzebuję czasu na poukładanie sobie kilku spraw. Uwierzcie mi,  że jestem mocno spragniona pisania, ale na ten moment niestety nie jest to możliwe. Później możemy szaleć i wrzucać nowe rozdziały. Obiecuję, że wrócę do was z wieeelkim optymizmem i zapałem do pracy. Powiem tylko tyle, że jestem w połowie rozdziału Trendy Love i myślę nad następną częścią do Love Pain i przy okazji dziękuję za wszystkie komentarze ;) Jak coś to jestem dostępna na gg. 

Niedługo do was wrócę! Trzymajcie za mnie kciuki, bo bardzo się przydadzą.
M

7 komentarzy:

  1. Wedle życzenia, trzymam kciuki! A my poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twoje opowiadania zawsze warto czekać! ^^
    Hwaiting~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poczekam, a reszta....Jak kochają bloga to poczekają <33 Weeeeeeny dużo. Trzymam kciuki (nie wiem za co, ale trzymam xD) ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzeni i czekamy na twój powrót.^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaa nareszcie się odezwałaś *.*
    Czekam niecierpliwie na kolejne części opowiadań ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj szybko! ;D
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń