niedziela, 1 września 2013

to all of you with love


Po długich wakacjach i niekończącej się ciszy dochodzę do wniosku, że wystawiłam się na większe lub mniejsze pośmiewisko. Ambitnie podjęłam się jak dla mnie odrobinę ciężkiej pracy i widać jakie są efekty. Pierwszy blog i pierwsze schodki. Miło się pisało, a jeszcze milej czytało wasze wszystkie pocieszne komentarze. Dzięki temu miejscu poznałam kilku zacnych ludzi i czułam, że robię coś, co nie cieszy tylko mnie. Chciałam podziękować wszystkim za doping, ciepłe słowa, te obiektywne komentarze i całą resztę.
Ostatnia klasa... Jak to zleciało? Muszę się teraz temu poświęcić w całości, więc nie wiem, co dalej będzie z blogiem. Na pewno nie chcę go tak zakończyć, ale dla mnie teraz się liczy czas. Możecie sobie pomyśleć - ''gdybyś chciała to dałabyś radę pisać''. Pewnie macie rację, ale jeśli mam to kontynuować to chciałabym robić to nie na wariata czy piszę, bo muszę, ale tak jak zawsze na 100%. Jest masa innych bloggerek, które radzą sobie znakomicie. Ja sobie postawiłam teraz cel i każda chwila będzie dla mnie ważna. 
Liczę tylko na to, że mnie zrozumiecie i nie znikniecie, bo ja na pewno w wolnym czasie tu wrócę z całą masą pomysłów i z pewnymi rozdziałami, jeśli ktokolwiek ma jeszcze na nie ochotę.
Aż się boję pomyśleć, co przyniesie przyszły rok.
Jakbyście coś chciały to wbijać na gg lub ask <3


Uśmiecham się do was wszystkich i przesyłam buziaki ze Szczecina!

Trzymajcie za mnie kciuki! Maturamaturamaturamatura...


11 komentarzy:

  1. Ja tam rozumiem Cię doskonale i wcale nie mam za złe. :D życie realne mimo wszystko jest ważniejsze, a skoro w tym roku będziesz miała maturę... :3 Powodzeniaa, mam nadzieję, że zdasz jak najlepiej i dasz z siebie wszystko. Hwaiting! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaa jesteś ze Szczecina ? To tak jak ja *__*
    No cóż jestem Twoją fanką i nic tego nie zmieni choćbym miała czekać cały rok na nowy rozdział.. Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby to skomentować... Hwaiting! Powodzenia :D
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem i popieram Twoją decyzje całkowicie. Będę za Ciebie trzymać kciuki i cierpliwie czekać na nowa notkę. Pozdrawiam! KiRa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś naprawdę lubi czytać to co piszesz to na pewno poczeka. A tą osobą na pewno jestem ja C:

    ~Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś o tym wiem, bo w tym roku właśnie miałam maturę też i nie potrafiłam zbytnio znaleźć czas na pisanie, bo oczywiste, że ważne są również dobre wyniki i wgl.

    I oczywiście czekam na nowe notki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko masz tu do nas wrócić ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj z siebie wszystko ;*. Czekamy

    Fumi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo Szczecin? To tak jak ja.^^ Będe czekać~

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,

    zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w promowaniu Magazynu Asia on Wave, który jest jedynym pismem w Polsce, traktującym nie tylko o Japonii, ale i o innych krajach azjatyckich.

    Nie prosimy o nic wygórowanego, jedynie o wspomnienie na stronie/facebooku o naszym magazynie, wstawienie zdjęcia i odnośnika do strony internetowej.

    To jeden z ostatnich apeli, aby utrzymać się na polskim rynku i dalej móc pisać o tym, co nas interesuje. To wszystko dla fanów, taka jest nasza dewiza. Kto wie, może i z Waszym ukochanym zespołem uda się przeprowadzić wywiad?

    Proszę o odpowiedź, nawet jeśli będzie negatywna.

    Pozdrawiam

    Justyna Wypiorczyk
    Dziennikarz AoW
    ----------------
    STRONA OFICJALNA: http://magazyn-aow.pl/
    E-MAIL: info@magazyn-aow.pl
    FACEBOOK: http://www.facebook.com/MagazynAoW

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja...też...jestem....ze...Szczecina....*^*
    Nominowałam Cię do Liebster Award :D Więcej u mnie:
    http://shinee-yaoi-anonim-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń